tisdag 6 september 2011

Härlig höst!

Hej!
Det blev en härligt solig förmiddag på ön idag och jag skyndade mig ut på förmiddagen - eftersom väderleksprognosen lovade blåst och regn.. När jag nu skriver så är det ordentligt blåsigt ute och det har precis börjat regna.. Men inte när jag var ute förut alltså. Några bilder från idag:

Lova först och Ida sen.. Det har regnat förut och vattnet stänker om hundarna..

Lova gör allt för att bli blöt!


Jag älskar att vara på Et!! Hundarna också!!
Lova i gräset.. matte har slängt ut godisar och det är kul för hundarna att söka efter det i gräset..
Hundsim!

Ida kommer upp ur badet!!

Mossan är så vacker tycker jag!

Så hoppar de i en gång till... och en till.. och en till.. Lova och Ida älskar verkligen att bada.
Sedan måste man ju bli torr!!


Va? Får man inte torka sig i fred?? ;-)
Så var det dags att samla ihop hundarna och gå hemåt.. Frosty väntar in mig.

Misa.. det gick hyfsat för henne i natt då hon skulle vara ensam i köket.. Hon gnydde ibland men accepterade ändå att vara där.. Lycklig när jag kom ner till henne i köket! Några korta promenader har hon fått idag för att rastas.. annars är det vila som gäller.

Ha det så gott!
Madelene


2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Så härliga bilder! Et är underbart - för hundar och människor!

Lisbet sa...

Fina bilder på när hösten är som bäst, fler såna där dagar vill vi ha. Tycker också att mossan är vacker, fin gul färg den hade.