onsdag 21 september 2011

Onsdag

Hej!!

Jag har varit i stan idag. hade ett möte och lite ärenden att klara av och minsann när jag styrde ut mot öarna igen så hade det regnat klar och solen kom fram!! Skönt!


Hundgänget får ibland en kort rastning på udden.. alltid lika glada hela gänget!!


Bryggan måste man alltid springa ut på..

Misa är helt frisk nu efter sin operation av inflammerad talgkörtel!! Vad hon njöt när tratten kom av och vår hemma veterinär plockade bort alla stygn!! Misa rullade sig på marken och äntligen - kunde hon klia sig bakom örat!!

Ida förstås!! Det är ju alltid hon och Lova som springer så fort benen bär när de kommer ut!!

Jag har lovat mig själv att gå och lägga mig inte alltför sent i kväll.. för trött är jag idag. I natt var det någon hund.. (Irma)  som ville gå ut flera gånger och då sover man ju inte så gott. Amelia skulle på utflykt med skolan och skulle väckas halv sex.. TRÖTT var jag då!! :-)

Så ha en skön kväll!!
Madelene


3 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Detsamma till dig! Läggdags efter dagens äventyr!

Lena & tussarna sa...

Vad skönt att Misa åter mår bra. Ja ibland är man trött, jätte trött!

Lisbet sa...

Vad skönt att Misa är bra, kan tänka mig att hon var glad att slippa tratten.