onsdag 7 september 2011

Bilder

Hej!!
Hösten bytte skepnad idag.. och istället för strålande sol.. har vi ösregn och storm... alternativt kuling. Jag fick skynda mig ut och bära in grillen eftersom trädgårdsmöblerna började hoppa i vinden.. Havsnivån steg upp över bryggorna och båtarna rycker oroligt i sina förtöjningar..
Vädret är facinerande.. ibland får det avnjutas inifrån! Att titta ut räcker bra ibland.. ;-)
Jag har inga egna bilder att visa idag - men som väl är har jag fått bilder på mailen!

Först ut är fielden Rosa! Periwinklés Magnifica.

Rosa har varit på tur till Jämtlandsfjällen med Marie-Louise!! Vacker hund i vacker natur!!

Tack Marie-Louise för härliga bilder!! :-)

Hilde späder på min "valpsjuka" -som man får när man inte haft valpar i huset på ett tag.. ;-) och skickar ett gäng med underbara bilder med Lovas småsyskon!!!

Hela gänget samlade hos mamma Saga

Så söta de är!!

Några av de bruna.

Namn som börjar på C ska denna valpkull få.

Lite gos med matte är aldrig fel!! Hilde förstås!!

Är man liten så har man rätt att vara trött.. och sova mycket!!
Tack Hilde för dina underbara valpbilder!! Nu är det ju så att de flesta valparna redan är tingade.. men ett par kan ännu finnas kvar ifall du blir intresserad av en fieldvalp.. mer info finns på
http://www.hasaty.com/ Hildes hemsida.

Ha det så gott!!
Madelene

Inga kommentarer: