lördag 12 februari 2011

Vintervackert

Hej!
Jag har som vanligt varit med tjejerna i stallet idag.. Mina stora tjejer har varit ute med hundar och kamera!! Strålande solsken, några minusgrader och vindstilla!! Då kan man faktiskt älska vintern!!!
Det här gillar jag!! Här presenteras lite av bild resultatet:


Irma vid strandkanten.


Jag kommer matte! Nybadad och fin!


Amelia har fotat is.... tänk att is är så vackert!!


Isen ligger ovanpå berget.. ser nästan overkligt ut!


Mera is..


Bubblor inne i isen.


Sara med kompishundarna Amadeus och Misa


Misa


Långgrunt ärdet i viken..Misa ser ut att vilja segla iväg..


Gulliga!


Sandstrand på vintern..


Misa älskar att gräva.. hon har visat Ida hur man gör i trädgården..


Man tar vad man har!! Hopp över koppel!!


Misa och Elina!! :-) Tack till mina duktiga tjejer för alla bilder!!

Ha en underbar helg!
Madelene


5 kommentarer:

Susann sa...

åh barmark det vet jag inte när jag såg sist :0)
har ju ca 1 meter snö här uppe i Ockelbo. men våren är efterlängtad nu kan jag lova!
Ha en skön lördagkväll

Ylva o Cliff sa...

Amadeus och Misa på på isen , så fina !

Marie-Anne sa...

Jattefina bilder! Men ack sa kallt det ser ut........

Lisbet sa...

Vilka fina bilder, får vårkänsla. Det känns som om vi bor på olika planeter. Det lär dröja innan vi ser barmark. Vi har jättemycket snö och just nu -28.5 burr.

Kennel Zelzany sa...

Vackra bilder:)!