torsdag 1 december 2011

Julklappar

Hej!

Denna blåsiga och regniga dag var jag och Elina på utflykt till Gekås i Ullared. Riktigt kul hade vi det!! Sedan sist jag var där hade man byggt en restaurang högst upp på plan tre med kundvagns parkering(!) på plan två!! Haha!! Såg lite roligt ut med alla kundvagnar i olikfärgade avdelningar.. Matstället påminde om Ikeas stil - snabbt enkelt och billigt samtidigt riktigt gott!! Det gillar vi.
Jodå det blev en hel del julklappar inhandlade.. det finns mycket att välja på av allt från teknikprylar, filmer till kläder och godis.. Märkessaker finns - fast mycket billigare än i andra butiker.. Det vill gärna bli lite för mycket i kundvagnen.. ;-)

Här är en bild.. Från för ett år sedan!!
Då var det också vitt på marken utomhus.. det undrar jag om det hinner bli innan nyår detta år...
Linn och Ida som är två månader på denna bild.

Ha det gott!
Madelene



1 kommentar:

Lena & tussarna sa...

Jag har aldrig varit på Ullared men skulle gärna vilja åka dit.
Jag hoppas verkligen vi får en vit jul i år med :)