måndag 23 januari 2012

Högtidsdag..

Hej!!

Idag kom ett mail med en hälsning till Frosty.. med en liten ursäkt om att hälsningen kom försenad..  Men så bra att den kom! Tack Emeli! Jag brukar vilja uppmärksamma mina valpar när de fyller år men detta år gick mig denna dagen förbi i mitt minne.. till råga på goa Frostys födelsedag och hennes syskon i "indiankullen".. som alltså föddes den 21 januari för 11 år sedan.
Grattis säger vi då till er alla så här i efterskott!!

Emeli skickar så fina bilder på Frostysonen Tudor, SE(u)CH Maxfield Botvid och lillhusse Alexis.
Tack så mycket!!

Glada kompisar
Bus!!

Mera bus!

Tudor! Fina killen..
Jag tänkte ta ett foto på 11 åringen.. men som synes tyckte barnbarnet Ida att det var alldeles onödigt..
Barnbarn och mormor! Visst är de fina?! Frosty fick sig en liten make over idag.. med dusch och trimning av tassar och öron.. Hon kanske inte direkt njuter av behandlingen men sover nästan på trimbordet medan jag pysslar med henne - så det blir ändå en mysig stund. Bäst gillar hon att bli handdukstorkad efter duschen.. Torka ska matte göra läänge!!

Ha det så gott!
Madelene



1 kommentar:

Anki och tjejerna sa...

Vilka fina kompisar :D Det är något speciellt med att se barn och hundar tillsammans i harmoni, man blir liksom så varm i hjärtat!

Alla vet ju hur fin Frosty är, så Ida kan gott få visa upp sig lite ;)

Grattis till födelsegrisarna!!