tisdag 23 augusti 2011

Sista sommardagen...

Hej!
Sista sommardagen kanske det inte var idag.. men det var i alla fall sista dagen på barnens sommarlov! Det var inte helt utan vånda hos dem tror jag.. det är ett orosmoment att gå in i en ny termin, träffa klasskamraterna som man kanske knappt sett under sommaren. Kanske har det blivit nya konstellationer i klassen och en liten gnagande oro att hamna utanför finns nog alltid där. Amelia ska börja nian... Ops!! Vad fort det gått!! Hon är redan på sista året i grundskolan.. hon kommer att få välja till gymnasiet under året.. och hennes stora intresse - fotografering.. kan nog peka på hennes tänkta val..
Jag fick ladda in alla Amelias bilder från gårdagens promenad till min dator och jag har plockat ut ett gäng av de bilder jag av olika anledningar fastnat för.. två eller tre teman blev det. Bad, hund i natur.. och så spring bilder!! Delar upp i två bloggar - som vanligt.. för att få in alla bilder som jag tänkt..
Lova som älskar at simma!! Lova i Ersvatten..
Ida badar i havet..


Lova och Irma

Frosty


Irma och Ida i en av dammarna på ön..


Irma kliver upp ur badet.

Det var ett knippe med badbilder.. så kommer några andra med hundgänget..

Ida spanar!

Vackra Misa, vår goa nalle..

Denna bilden på Irma blev så bra tycker jag..

Goa Irma!


Hundarna får en del tankearbete när de ska balanser på strandstenarna..
Ida såklart!
Misa i kojan.. får bli sista inlägget i den första delen av bloggen..

Ha det gott!
Madelene

Inga kommentarer: