tisdag 30 augusti 2011

Elva månader

Hej!!

Inte mycket till blogg idag.. och inte mycket till roligheter för hundarna heller.. För matte är jätteförkyld, hostar, snorar och snyter.. Så hundarna får någon trist dag
då de själva får gå ut och in i trädgården..
Frosty gillar att slappa i trappan!! Här viftar hon åt mig när jag kommer och stör.. I trappan har hon koll på allt som händer.. om någon går ut.. eller kommer in genom dörren så är hon först där.


Irma föredrar soffan.. hon där hon kan sträcka ut sig i sin fulla längd.


Ida.. ja hon har ingen lust att vila alls!! Hon kommer ofta och hoppar upp bokstavligt talat PÅ mig för att överösa mig med sin kärlek! Lycklig och vänlig stor hund full av pussar!!!
Idag blir hon 11 månader!! Full av upptåg - hela tiden!! Alldeles nyss hörde jag hur något prasslade och föll i köket.. När jag kom dit så hade Ida fått tag i påsen med spagetti som låg på köksbänken... fast nu låg alla spagettisar som plockepinn utströdda över golvet.. Ida tittar fundersamt på mig när jag plockar upp..

Ha det så gott!!!
Madelene



2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Stackars matte! Krya på dig! Tur att du har så roliga hundar sim Ida som håller dig på "gott" humör?!

Ylva o Cliff sa...

Ja, dom är duktiga på att nå upp till bord och bänkar! 2 godisskålar har Cliff rensat ren när han var valp, konstigt nog märktes inget på honom. Plåtmage!!