tisdag 26 juli 2011

Tisdag

Hej!

Känns som en mellandag.. när inget särskilt händer.. fast lite har vi väl fått gjort i alla fall.. Det är ju Nils sista dagar på semestern och idag var han med Nellie på Lek och buslandet i Göteborg. Hon hade med sig en kompis och var jättenöjd när hon kom hem. Jag har lagt lite tid på att kolla på Blocket - efter en soffgrupp! Vi har en otroligt obekväm dagbädd som soffa på övervåningen och barnen klagar varje gång de tittar på tv där.. Jag tror alla önskar sig en skön soffa.. så jag letar. Ingen idé att lägga dyra pengar på en ny soffa när man har huset fullt av hundar! Just nu står det mellan tre olika soffgrupper.. få se var vi hamnar.. svart, rödbrun eller beigebrun.. :-)

Vi har fått ett par fina bilder på mailen!


Leon och Gloria! Fina kompisar!!


Vilken härlig bild!! :-) Tack Ann-Sofie för den!!

Till helgen är det Field specialen på Tånga Hed! Vi ska till utställningen där på lördag är det tänkt. Det ska nog gå fint.. fast lite bekymmer och huvudbry är det allt att stora bilen är trasig! Vågar man chansa på att ta den ifall den ska hitta på att koka varj 20:de minut?? I storbilen får ju all packning plats.. Men om man inte kommer fram så kvittar ju det. Med lillbilen så får jag nog välja bort någon hund om allt och alla ska få plats.. Funderingar!!

Ha det gott!
Madelene



4 kommentarer:

Kennel Zelzany sa...

Ska bli kul att träffas på lördag:). Hoppas allt ordnar sig med bilarna.

Lena & tussarna sa...

Skinnsoffa tycker jag är det allra bästa när man har håriga vänner ;)

Lycka till på utställningen!

Lisbet sa...

Lycka till på utställningen, hade varit roligt att träffas men tyvärr så kunde jag inte komma i år.

Leif sa...

Shysst tält! Jag gillar också tält. Är iglon vinterbonad?
Jag står över Fieldspecialen i år, mina tvåbeningar vilar sig från långa bilresor. Lycka till alla Fieldar och ffa ha det så kul!
Nelson