fredag 29 juli 2011

Takida och Ida..

Hej!!
Varför inte lite bilder från en konsert i bloggen.. livet är ju inte bara hundar!! ;-)
Jag och de stora tjejerna har varit på rock konsert!! Det var år och dag sedan jag var på någon konsert så det var riktigt roligt!! Ännu roligare att ta med sina tonårsdöttrar förstås. De gillar också Takida och som bonus fick vi ju även Europe!! Pudelrockarna som numera ser rätt vanliga ut.. Det var ståplatser i ett tält på Vallhalla idrottsplats i Göteborg. Vi hamnar nära scenen.


Elina hade lillkameran med sig i fickan och den fick jobba..


Vi gillade verkligen Takida!! Recensenterna skrev ner dem i tidningarna efteråt men vi höll inte med dem. De spelade bra, sjöng bra och hade en värme som kändes ut i raderna av människor! Många sjöng med och bara njöt!!
Inga bilder på Europe för då valde vi att sitta i slänten utanför tältet och titta i stället.. Man blir rätt trött i benen av att stå i flera timmar.. Men de var också riktigt bra - Europe!! Man känner igen alla gamla låtar.. och så hade de några nyare som gått på radio..

I kväll har jag packat lillbilen.. ja så får det bli, jag vågar inte ta stora hundbilen - som har trasig kylare och läcker som ett såll eller snarare kokar som en tryckkokare!!
Så blir det bara Amelia och jag - samt de fyra hundar som jag anmält till utställningen;
Lova, Frosty och Ida samt Harry och supportar Tristan som kommer med sin familj.


Amelia har varit på hundpromenad och tar genvägen hem.. över viken!! Svalkar skönt!!

Fina flickor..

Så fick hundarna en dusch i kväll också så de ska vara rena och fina i ringen i morgon.. Tänk, Ida som brukar vara så busig i duschen - stod still som ett ljus!! Mattes lilla tjej börjar bli stor..

Ha det så bra! Vi hörs efter Field specialen i Tånga Hed!!
Madelene



1 kommentar:

Marie-Anne sa...

Konsert är härligt! Lycka till idag!