tisdag 14 juni 2011

Jag älskar bilder!!

Hej!!

Precis som jag skrivit i dagens rubrik.. så tror jag alla mina bloggläsare förstått att: jag verkligen älskar bilder!! De säger så mycket mer än ord och fångar ögonblick som man vill minna.. Jag har förmånen att när jag inte själv haft kameran i hand.. kunna kolla upp vad mina tjejer har fångat på bild. Amelia har skaffat en fristående hårddisk till laptopen och på densamma hamnar nu alla hennes bilder.. Jag lånar friskt! ;-) Givetvis går det bra att kolla även på Amelias blogg då vi ofta väljer helt olika bilder. Jag kan lova att hon tar MASSOR!! Det var nog flera hundra att gå igenom bara från detta badtillfälle..
Här kommer de:
Barnen älskar att bada med hundarna i viken framför huset!! Som ni ser är även Amadeus med..

Lukas, Ida, Amadeus och Lova..

Hundlycka!!

Vattnet yr..

Lova i täten..

Jag får nästan känslan av delfinstim... Fast Amadeus tittar efter matte.. :-)

Lova!!


Mycket bus blir det!! Irma och Ida!


Goa Ida!!!


Misa - havefrue?? :-)


Så lite springbilder!!! Lova och Irma.


Ida och Lova

Avslutar för att fortsätta med ett nytt inlägg.. Blogger vill inte ha fler bilder!! ;-)
Vi ses igen!!
Madelene

2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Blogger är besvärligt ibland! Jag ser gärna fler bilder!

Kennel Zelzany sa...

Så härligt, längtar ut till er:). Gloria vill gärna komma och busa och bada i massor.