torsdag 20 juni 2013

Lycka till Barbro och Ann-Sofie!

 Hej!!

Så var vi då framme vid Alices sista dag hos oss.. Lite vemodigt är det allt.. Tårarna rann på Nellie.. Hon har fångat våra hjärtan.. den här lilla fieldtjejen. Goare än go! Joyce - Alice!!
Hennes dag i bild:
Elina har fotograferat, tack så mycket!

 Bus med bollen

 Hej hopp!

 Kom igen!!

 Fina Alice..

 Jag kommer!
 Det är SÅ MYCKET spännande gåsskit på berget!! Matte får försöka stoppa mig från att ta den, gång på gång!!
 Liknar mamma Ida på denna bilden.. 

 Öronflax!
 Elina och tjejerna tog med mig till parken! Där mötte jag amstaffen Freja.
 Vi fick leka med varandra!
 Jag vinner!!!
 Sand!! Vad är det?
 Spana

 Så lite gos med fina Wilma.
 När jag kom hem så måste jag duscha..

Jag vill ju vara fin när min nya matte ska hämta mig!
 Ann-Sofie och Barbro!!
Jag ska flytta till Orust och få två field spanielkompisar i Gloria och Ozzy, och två vinthundskompisar på kennel Zelzany får jag också.. Spännande!

Kennel Maxfield behåller avelsrätten på en kull så Alice är samägd med Barbro. Lycka till Barbro och Ann-Sofie med guldklimpen Alice!!

Madelene

Inga kommentarer: