måndag 17 juni 2013

Alice..


 Hej igen!!

Några valpbilder måste ni också få se.. Vi har ju ännu Maxfield Joyce - Alice kvar hos oss några dagar till.. Vi njuter i fulla drag av henne. Det är också första gången i världshistorien jag hört min man säga. "kan inte hon få stanna.. hon är ju så fin!".. En riktig liten hjärteknipare är hon sannerligen, den lilla tjejen.
Jag och Alice tog en liten promenad..

 Alice lyssnar på färjan som lägger till.. 

 Så mycket goda dofter det finns!
 Nosen i backen..
 Allt måste undersökas..

 Lilla söta Alice

 Plötsligt satte hon sig och inväntade fotografering (?) tja.. i vilket fall som helst - så passade jag på!
 Det är bara några få vita strån fram på bringan på alla tre valparna - de syns knappt längre..
 Alice lyssnar

 Nu kommer jag!!

 Morgonpussen - till Nellie.. lite hårdhänt kanske! ;-)
Sen blev det bara mys..

Madelene

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ljuvliga och underbara Alice :). Vi är så lyckliga att hon ska bli del i vår familj.