fredag 28 juni 2013

Bemärkelsedag..

Hej!

Plötsligt så "dog" min blogg.. nja.. inte precis så. Men det är så mycket lättare att skriva och visa bilder när man har valpar! :-)
Livet står ju inte still ändå.. Min man Nils har fyllt 50-år och vi tänkte fira lite försiktigt. Nära vänner på besök en vecka var med. Så kommer Nils barndomsvänner med respektive med överrasknings grillning på kvällen. Trevligt! Min syster och systerdotter med familj har också varit här så vi har haft en trevlig vecka. Några bilder..
 Kvar i kameran fann jag denna bild.. Alice som sover i soffan tillsammans med Misa.. Den lilla sötisen!! <3 

 Nils skårar smörgåstårtan!! Grattis min femtioåring!!

 Så här fin avslutning fick vi på hans födelsedag.. Det var bara värmen som saknades.. Vi kände alla att det var skönt att sitta insvepta i filtar vid grillen..

 Barnens kusinbarn som provar fiskelyckan.. 

 Nellie och Alva leker med hundarna
 Min fina syster Rosalie, på Rörös västsida
Samuel.. min svåger.

Till er som nu saknar valpbilder.. så kan jag i alla fall säga att kull tre och fyra av field spaniels föddes denna veckan!! De finns på kennel Fieldfare http://www.fieldfare.se/
och på kennel Periwinklés http://biphome.spray.se/helena.borell/
Grattis till alla bruna små säger vi!!

Funderar inför helgen.. det är cirkus i stan.. Är det roligt?? Jag har inte varit på cirkus sedan jag var sju år gammal.. Men det kunde kanske vara kul för min lilla tjej? Vad tror ni??

Ha nu en riktigt skön helg!
Madelene

Inga kommentarer: