torsdag 13 juni 2013

J-kullen nio veckor


 Hej!!

Idag vaknade vi av att det både regnade och blåste en hel del. Faktiskt en lite ovanlig väderlek detta år som varit ovanligt torrt.. De äldre barnen skulle ha utedag i skolan men av den blev intet. Ingen vill sitta ute och grilla i ösregn.. De fick ledigt i stället och det var nog lika uppskattat av dem.
Jag och Elina gillar att se på morron TV.. Då är hundarna med förstås.

 Elina och Joyce
Kan det bli mysigare?? Lite valpgos... Tintin tittar på..

 Frosty med sitt barnbarns barn..

Lova, Frosty och Misa gillar att vara i datarummet.. precis som övriga familjen.
 Så får vi ju passa på att ta nio-veckorsbilder på Maxfield Joyce "Alice"
 Hon är en riktig linslus!
 Goaste!!
 Diva??
 Ståbilder - är svårt att få till! Ritza är som alltid - väldigt avundsjuk och vill vara med!
 Godis är bra..
 Mums..
 Ah, där satt den.. ;-)
  Det är Nellie som hjälper mig..

 Så får Ritza äntligen vara med..
Min söta lilla spinkelink!!

I morgon är det skolavslutning på ön.. barnen är förväntansfulla.
Jag ska gå iväg till församlingshemmet och duka i kväll tillsammans med några andra föräldrar.. så blir det äntligen sommarlov i morgon eftermiddag. Jag tror vi är sist ut med det i hela landet. Men nu är det dags.

Ha en skön helg!
Madelene

Inga kommentarer: