onsdag 2 april 2014

Hundar..

Hej!!

Vi går här och tittar.. på Ritzas mage, växer den eller växer din inte?? Jo men nog har den börjat att växa.. Tänkte att med en sån har smalkroppad ras så ska man inte behöva göra ultraljud.. Utan ska kunna slippa det för hunden oroande momentet.. Mest är ju det för att tillfredsställa den egna nyfikenheten.
Vi gör det oftast med fieldarna då det är svårare att gissa på dem.. 

 Min "kärlek" härliga snälla goa lurviga Ida
Hmm.. får nog hämta saxarna som jag lånade ut.. :-) 
 Gäääp!!! Aldrig får man slippa undan dessa kameror!! Inte kan man få sova middag i fred!
 Så kommer den lilla ligisten och sätter tänderna i mig! Som vanligt låtsas jag att jag inte finns.
 Då undrar hon varför jag inte ger bus tillbaka!!
 Men jag är lite trött..
 Så börjar hon igen..
 Hjälp mig!!
Elinas Nicki, så full av enerig..

Ha det gott!
Madelene

Inga kommentarer: