söndag 30 mars 2014

Härliga söndag!!

Hej!!

Vilken helt underbar vårsöndag det var på ön denna dag.. jag hade glömt ställa om klockan när jag gick upp i morse.. Men det spelar ingen roll alls.. för mina fyrbenta "klockor" bryr sig inte om den verkliga tiden. De vill upp, ut och så ha sin frukost oavsett vad timvisaren pekar.. Särskilt då gamla Frosty.. Hon skulle gärna tidigarelägga frukosten varje dag! ;-) Hon älskar mat!!
 Spegelblankt hav.. lågt vatten så man kan gå "torrskodd" i viken..
 Ritza på bild, som är på dag 38 i sin förmodade dräktighet.. Jag kunde inte motstå denna underbara trädgård med scilla!! Det är så vackert!! Blir lite avundsjuk varje vår på den.. Tack för lånet!
 Haha.. så många bilder jag fick där Ritza inte vill samarbeta.. Det händer saker utanför trädgården..
En golden fångar hennes blick.. ;-)

Nu går vi snart in i den riktiga vårmånaden april! Det börjar bra redan nu i mars.. I skymningen denna kväll stod jag ute en lång stund och njöt av koltrastarnas sång.. finns knappast något vackrare!

Önskar er alla en skön vecka!!
Madelene

Inga kommentarer: