fredag 14 mars 2014

Hundar..

 Hej!
Så är det fredag.. Äntligen helg! :-)
Lite sol bröt igenom molnen på förmiddagen och några bilder blev det då..
 Nicki, Ida och Frosty

Lilla trollet på bushumör..
 Kom igen nu tanten!!
 Ok, jag är med!

 Let's dance!
 Eller så biter jag dig i läppen..
 Korvarna!! Vet inte hur många sådana korv på snöre som våra hundar gjort åt under årens lopp.. Ständig favorit är de!!



Dom är mina!

Nej du!! Vi vill vara med!!

Snöret räcker för tre! :-)

Igår var vi på roadtrip igen.. Trollhättan tur och retur!
Lukas och Nicki! Visst är de fina?!
 Det har gått tre veckor sedan parning!! Om jag får gissa.. så tror jag att hon är dräktig - söta Ritza.. Låt oss hoppas på det!
 
Det är fortfarande tid kvar innan man kan se.. Det är svårt att få till bra uppställningsbilder.. den här blev mest ok av ett gäng försök.. ;-)

Önskar er alla en riktigt skön helg!!
Madelene

Inga kommentarer: