lördag 1 december 2012

Historia

Hej!!
Nu är det äntligen december!! Det är en mysig månad tycker jag, med förberedelser inför julen men också mycket närvaro i nuet med familjen!! Det gillar vi!
Jag har fortsatt att leta bland mina bilder och här kommer ett gäng till. Det är nämligen så att jag tidigare hade en hemsida med en annan adress och även en blogg, båda dessa sidor försvann då den som hade servern plötsligt stängde av.. Det var synd! Så många bilder som då försvann! Så här kommer lite Maxfield/Ryberg historia i bild.
En hel del bilder finns kvar.. här är några och de kommer inte i kronologisk ordning:
 
Den här har du nog sett förut - Molly "Ryefield Sabina" tio månader
 
 
Myrra och mamma Molly leker på stranden
 

Första badet!! Welshen Frida - Paratimé Pink Cadillac
 

Frida och katten Birger
Molly
Myrra och Molly, Myrra sparade vi ur Mollys första kull.
Maxfield Mysiga Myrra 
 
Frida i sina bästa år..
Myrra och Flinga - Maxfield Dancing Snowflake
 

Fanny - Maxfield Pocahontas
 
Frosty - tolv veckor
 
Så till sist - SE U(u)CH Maxfield Frosty Morning.. en bild där hon är rätt ung.. Älskar blicken!!
Jag kommer nog att lägga ut fler bilder - med "historisk" bakgrund.  

Ha en skön lördag!!
Madelene


Inga kommentarer: