lördag 29 december 2012

Min dag..

Hej!!

I morse blev det kaffe på sängen och lite skönsång.. det är ju min dag!! En gång om året.. Fast egentligen håller jag knappt reda på hur mycket jag fyller.. ;-) Inget jämnt i alla fall. Alltid trevligt att få lite uppmärksamhet förstås.

Några bilder på djuren blev det idag..
 
Ville testa nya bakgrundstyget "krossad sammet" som kom på posten igår.. Det är fint tycker jag.. lånade Amelias "softbox" lampa också.. Tintin först ut!
 
Provar med lite olika kamerainställningar.. Tintin är en riktig linslus! :-)
 
Ritza
 
Sötaste lilla Ritzen...
 
Med blixt blev det lite annorlunda..
 
Ritza..
 
Vi kollade på filmen Snowwhite and the huntsman på tv:n på övervåningen och hundarna var kvar på nedervåningen... då tycker de lite synd om sig själva..
 
Så full av översvallande kärlek blir Ida då!!!
 
Puss husse!! Du fårstår väl hur mycket jag älskar dig!!
 
Amelia spelar dataspel och Nils supportar.. Ritza fick bästa platsen!!
Hon är verkligen en knähund!! :-)

IDAG har årets sista field spanielkull fötts i Sverige!!
Grattis till Majsan som får sin första efterlängtade kull!!
Här är en länk till hennes hemsida där bilder kommer att finnas:
http://www.nicejam.se/

Ha ett Gott Slut på 2012!!
Madelene


Inga kommentarer: