onsdag 28 november 2012

E-kullen

Hej!!

Började leta i mina "arkiv" efter bilder.. och drabbades av lite lätt panik! Var är bilderna från 2005-2006? Jag har berättat det förut och gör det igen: bilder betyder mycket för mig! Jag älskar att gå tillbaka och kolla på bilder - minnas ögonblicket eller tidpunkten eller bara njuta.. Jag hittade bilderna!! Jag blev glad! Så här kommer några valpbilder från 2005.
Idag fyller nämligen E-kullen sju år. Grattis Moses, Enya och Ossie!!
 

Mamma till valparna var inlånade Matevas Cizeta Moroder "Lina" och pappan heter Winterbourne Black Velvet "Ossian".
Lite större busungar!
Amelia
 
Sömnig Moses.. Maxfield Eniro Find It Easy


Vänner..
 
När vi skaffade katt igen, så var Nellie lite bekymrad över att hon sover i den övre sängen av tvåvåningssängen.. Katten skulle ju inte kunna sova hos henne.. Sagt och gjort! Nellie snickrade en kattstege i slöjden! Tintin älskar att springa upp och nerför den - så jag tror att han sover både hos Nellie och Linn, vilket som passar honom bäst.. Han klättrar även numera på den vanliga stegen upp till övre sängen! Haha! Det ser roligt ut! Men katter gillar ju klättring..

Ha en bra fortsättning på veckan!
Madelene

2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Härligt - båda flickorna får kattsällskap på natten!

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen till Pappa Moses, faster och farbror!
önskar Fixa
Vilka goa kompisar Ritza och Tintin verkar vara:)
Fiffigt av Nellie att fixa "Tintintrappa"