onsdag 2 maj 2012

Maj månad

Hej!!
Så var den äntligen här - sköna maj!! Just på våren ände av ön var det lite färre sommargäster ute på första maj - folk hade väl något annat för sig.. Annars är det oftast väldligt påtagligt att ALLA är ute en sån här långhelg. Barnen har badat flera gånger igår i det kanske 10 gradiga vattnet.. Burr!! Men solen sken och det gjorde nog allt för att badsuget skulle slå till.
Här kommer nu de utlovade bilderna som Amelia fotograferat på Ritza.
Fina Ritza!!
Hon har så fina ögon!
Söt
Ritzen!!
Från sidan..

Så ett par bilder som Elina har på Facebook!
Fina Elina och sötaste Ritzen!!
Full fart!! Tack till Amelia för bilder!!
Nu har min kamera kommit fram till Pixmania i Frankrike.. alltid något! Så hoppas jag de verklen kan laga den, att den inte kommer tillbaka utan att vara i ordning..

Så igår när tjejerna skulle fotografera med min lilla reservkamera så började den gnissla så fort man satte igång den! Inga bilder vill den ta - utan bara stänger av sig!! Stön!! Jag har ingen tur med kameror just nu! Bra i alla fall att Amelia har kamera och så Nellies lilla rosa barnkamera - som jag nu får lita på..

Solen skiner idag så vi ska strax gå ut!!
Ha en bra dag!
Madelene

1 kommentar:

Lev idag sa...

Riktigt fina whippetbilder - men det är ju en fin hund oxå!