tisdag 10 maj 2011

Hej hopp!

Hej!!
Lite magert med bloggande är det väl just nu... för jag blir lite sugen på att använda bilder som Amelia tar med sin nya kamera.. men hon är fullt sysselsatt med sin egen blogg och fotoredigering.. Snart kanske jag kan få.. Nåväl.. lilla reserven funkar ju än!! ;-)
Barnen och hundarna har kul med nya agility hindren i vår lilla trädgård! Här är några bilder från idag:


Irma gillar att få godis.. och hoppar gärna över något litet hinder på väg till godiset.


Lite oskarp bild.. men jag gillar den ändå..


Jag kan komma direkt till godiset.. utan att krångla till det med ett hopp.. jaså inte!?


Okej, då hoppar jag väl ändå.. :-)


Misa är alltid med på noterna..


En riktigt glad hoppare.. Nellie ser lika glad ut när hon hoppar över hindret bakom.

Denna fina vårhälsning har vi fått på mailen från Ann-Sofie!


Fina hundar vilar i vårsolen, Cleo, Gloria och Zelia. Tack för härlig bild!!

Så har Gun skickat en bild på sin fina welshkille PR!! Så stilig!!!


Tack Gun och ha en riktigt skön sommar du med!! :-)

Ha en fortsatt skön försommarvecka!
Madelene


3 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Vad kul det ser ut - för både barn och hundar!

Ylva o Cliff sa...

Åh vad roligt det verkar med agility . Har varit sugen länge på att köpa lite hinder och prova. Bra träning för både huvud och kropp kan jag tänka mig .

Lisbet sa...

Fina agility hinder ni fått tag på, både hundar och barn har roligt och ser ut att trivas.