fredag 8 april 2011

Vackert idag och förberedelser

Hej!
Idag skulle jag ta med kameran till stallet - och tre av hundarna var också med på resan dit. Det passade alltså perfekt att ta lite foton.. fast jag glömde den såklart hemma på skrivbordet..
Så synd!! Det var strålande solsken idag.. får bli en annan gång.

Tur att Hilde har skickat bilder så att jag har något att visa!!


Lova är nyduschad och ligger med utställningstäcke på! I morgon och på söndag är det dags!!
Spännande att få höra hur det går i ringen för min älskling!!


Så skönt hon har det!! Vi håller alla tummar för trevliga dagar i utställningsringen!!

Själva har vi en dag emellan tills på söndag när det är dags för oss att gå på utställning. Det är tur för jag behöver fixa till Ida lite före - jag blir nästan lite förvirrad!! :-) Har inte haft en valp med så mycket päls förut.. Hon får nog behålla det mesta tror jag.. så får jag klippa lite vid öronen.. Tids nog så får vi ta mer..

Nils fick sin första havsöring som höll måttet idag!! Det blir god lunch i morgon då, som vi ser fram emot!! Mums!!!

Ha en skön helg!
Madelene

4 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Grattis till öringen, och lycka till i morgon!

Lev idag sa...

Nu får vi hålla tummarna för lilla Ida i utställningsringen...spännande!

Ylva o Cliff sa...

Åh vad gott med havsöring! Det var längesen man åt. Lycka till med utställningarna för Lova och Ida.

Lisbet sa...

Lycka till på utställningen. Låter gott med havsöring, har nog aldrig ätit det.