onsdag 19 januari 2011

Fast mark under fötterna

Hej!!
Jodå, solen segrade över dimman på ön idag.. och jag fick mig en underbar hundpromenad med hundgänget. Till min lättnad var det inte heller så halt som jag hade väntat mig.. Helgens regn har frätt bort en hel del snö och gräset är framme på de flesta ställen.. Fast mark under fötterna - underbart! I backen ner mot Et var det förstås rätt isigt men när jag gick där så var det frost ovanpå isen, så det gick fint att gå. Smala strängar med is finns på stigarna.. Njut av dagens bilder! :-)


Lyckliga hundar!


Frosty på väg..

Ida spanar..


Liten Ida med full flax!


Hundarna på Et.


Ida och Irma


SE U(u)CH Maxfield Frosty Morning


Vår goa Frosty!!! Hon blir tio år denna veckan!! Tänk vad tiden går!!


Misa och Ida i full fart!


Lite godissök uppskattas alltid av gänget..


Ida!!! Hej vad det går!!!

Ha det så bra!
Madelene

5 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Fast mark under fötterna - ja det uppskattade vi också lite senare idag! Hoppas vi slipper mer snö och is nu!
Vilken underbar bild - den sista på Ida!

Lena & tussarna sa...

Härliga bilder!
Godissök är en populär sysselsättning för tussarna med :))

Lisbet sa...

Jättefina bilder, vilket väder. Det dröjer ett tag till innan vi har barmark under fötterna.

Lev idag sa...

Japp...det var underbart på Et idag. Härliga bilder både över Et och på hundarna!

Leif sa...

Vilka fina bilder. Här i norr är det "Icebuggs" som gäller om det ska bli stadigt under fötterna