måndag 18 november 2013

Bilder!

 Hej vänner!!!

Nu när hösten slår till med full kraft.. så blir det lätt bloggtorka.. kan inte ni hjälpa mig med en sak?? Sänd gärna bilder till mig att dela i bloggen!! Gärna Maxfield hundar men även bilder på andra fieldar, whippar eller finska lappisar är välkomna med sin hälsning! Alltid kul att se bilder på era fina hundar!!

Jag plockar fram något från förr..
Eftersom bloggplatsen som jag tidigare hade lagt ner.. så finns ju de bilderna inte att se, så jag tror att ni kanske kan gilla att se dem även om de är lite äldre..
Mina goa tjejer och hundgänget från 2007
 Elina och Misa
 Amelia och Irma i motljus..
Nellie med sin favorit Molly

Så glöm inte.. kolla igenom bilderna därhemma och sänd till mig!!!
maxfield@telia.com

Mina tankar går idag till ett par uppfödarbekanta som jag har.. Den ena har en tik som drabbats av anaplasma och där veterinären sagt att hoppet om förbättring börjar rinna ut.. Den andra har en nästan leveransklar valpkull som fått svår magsjuka.. en valp har dött..
Det är tungt!! Kramar till er båda!!

För övrig:
Önskar jag er alla en bra vecka!
Madelene

1 kommentar:

Lillian "sognafaret" sa...

Det er kos og titte igjennom gamle bilder, alle gode minner som kommer fram igjen.