torsdag 2 juni 2011

Fixa

Hej!!

När jag vaknade idag och tittade ut så hade jag förväntat mig strålande solsken och en ganska så varm dag.. men det var riktigt grått därute.. Elin och Per skulle ju komma ut och då är det ju alltid trevligt med fint väder!

Ut i naturreservatet.. där jag tror nästna ALLA var idag.. Massor med folk på vandring alltså. Vi gick till Erskullar så att hundarna skulle få vara lösa lite grann utan att störa någon..


Här går vi.. Nellie, Elin, Nils och Per.. Elina och jag är också med men syns inte på bilden..


Hundgänget på väg ner mot vattnet.. Fixa är med..


Det är en del vågor som forsar in över strandstenarna men hundarna låter sig inte avskräckas av dem.


Särskilt inte Lova då som älskar att bada!


Irma och Lova


Elina och Nellie tar en paus.


Misa vill inte ta sig något bad idag.. vågorna går för höga för hennes smak..


Jolin på besök med sin hund Diesel.. som hon fick i söndags. En jättesöt liten hund är det!!
Ja och när vi väl var hemma i huset igen - så bröt solen igenom ordentligt och den utlovade värmen kom.. :-)  Tack till Elin, Per och Fixa för besöket! Alltid mysigt och kul att umgås med er!


Sist ut idag blir Lova!! Nu är jag inne i experimentstadiet med nya kameran.. alla bilder från idag är tagna med kamerans auto val.. Det ger kanske inte bästa bilden - exempelvis så blir horisonten på havet inte som den ska.. Du som följer bloggen får ha tålamod med mig och kameran - tills jag hittar rätt val bland alla menyerna så kan det bli lite färre bilder som duger...

Önskar er alla en skön fortsättning på helgen!
Madelene



3 kommentarer:

Lisbet sa...

Härliga vågor, visst är det skönt när solen kommer fram. Här har den visat sig alldeles för lite den sista veckan.

Marie-Anne sa...

Härliga bilder med nya kameran tycker jag! Och idag blir det väl solskensbilder?

Lena & tussarna sa...

Tycker bilderna är bra!
Du har skämt bort oss läsare med alla fina bilder ;)

Ha en riktigt trevlig helg!