lördag 1 september 2012

Svarta killar

Hej!!

Så var den då här.. september!! En månad som jag gillar! Nu bor jag på en plats där inte träden blir sådär överväldigande knallgula som exempelvis lönnar blir.. Anledning till det: löven hinner oftast blåsa bort i någon höststorm innan färgerna kommit.. ;-) Så är just lönn ett ovanligt träd på ön..
Ibland får jag frågan om vad jag saknar på ön.. det är precis DET - de speciella träden, så som knallgula lönnar om hösten. Vackert är förstås också vårblommande fruktträd - men det finns i alla fall på ön..

Jag har lånat några bilder idag.. Tack för det!!
 
Så gullig han är: Kim!! Maxfield Arnold i stamtavlan!!
 
Nästa svarta kille är Ceasar!! Han är med husse Tompa på jobbet!
Åka lastbil är bäst!!!
 
Maxfield Ceasar
Tack för bildlånet!!

Det kan vara dags att fylla på lite på hemsidan.. fick några frågor på mailen om Fanny.. vart tog hon vägen och sådär.. Ja det var ju så att jag tidigare hade en annan hemsida också - där fanns den infon kvar. Så lades den servern ner och hemsidan försvann. Den nuvarande hemsidan har inte exakt samma info som den gamla. Så en idé är att lägga till lite uppgifter om hundar som vi inte äger men som gått i avel på kenneln.. så som Maxfield Pocahontas - före detta fodervärdshund, numera i fodervärdens ägo. Få se vad jag kan hitta för bilder! Kan ju vara intressant även för andra att se bilder..

Ha en fortsatt bra helg!
Madelene


Inga kommentarer: