fredag 13 april 2012

Amelias bilder

Hej!
Jag vet att jag inte är ensam om att gilla Amelias bilder!! Så nu när jag fick laddat över ett gäng (sådär 400 st) till min dator kan jag inte låta bli att visa några till av dem!! Tack till Amelia!!
Hon har ingen blogg igång för tillfället vilket är lite synd.. då bilderna är väl värda att visa.
Ritza upptäcker världen.. här en liten vit fjäder!! Den sprang hon med i munnen en lång stund! :-)

Liten!
Så lite härligt spring!
Fort går det..

Ritza spanar 
Ritza

Smaka mossa!!

I kameran fanns bilder från förra helgen när Amelia tog med Ritza till Sara och hennes hundar Amadeus och Elton!

Vad är detta för håriga pojkar, tänker nog Ritza..

Elton o Ritza
Hej på dig!!

Sötisar!

Ett märgben!!
Nu  kommer jag matte!! Tack Amelia för bildlånet!!

Fredag.. dags att packa lite väskor till tvillingarna som ska på olika håll.. Skjutsa och så blir det ridskolan.. Sist men inte minst så ska ju Lova och Ida fixas inför utställningen i Sättila i morgon.
Det känns nästan lite onödigt om du frågar mig.. att bada hundar när de ska vara i en manege i ett ridhus!!! Kanske skulle man bada dem efteråt i stället!!
Jag har bestämt mig för att bara visa Lova - men Ida åker med för träningens skull. Ni som tänkt komma och vara med - på lördagen startar fieldarna först i sin ring och det är redan klockan 10. Så missa inte det!!

Ha en bra helg!
Madelene



3 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Jättefa om Irma........
Lycka till i morgon!

Ylva o Cliff sa...

Lycka till på utställningen !!

Lisbet sa...

Jättefina bilder på Ritza man riktigt ser hur hon springer omkring.