torsdag 29 mars 2012

Hoppfullt?

Hej!!
En underbar solig vårdag hade vi på ön idag.. lite kyligt i vinden men på läsidan riktigt skönt! Tänkte på det när jag satt ute i t-shirt och borstade Misas päls - det är ju faktist ännu bara mars månad!!

Kärleksparet.. tja, det har ännu inte blivit någon lyckad parning.. tiden går och hoppet minskar.. men är ännu inte borta. Men man ska ju inte sörja över det man inte har utan glädja sig över det man har.. och jag är väldigt glad och stolt över Cedric!! Han är en mycket trevlig hane på alla sätt!! Här kommer några bilder på honom från idag:
Maxfield Cedric

Fin kille!

Nybadad.. jag fick skynda mig att fotografera för Cedric gillar att "kratta" med bakbenen och skvätter då upp jord under magen och på bakbenen..  ;-)

Tidigare idag... kompisarna tittar på utsikten.
Söta!!

Så lite bordsövning för Ritza - som idag hunnit bli tio veckor!! Jag tyckte bilden var lite kul.. Irma ser beundrande på Amelia och hoppas att hon istället ska ägna sig åt henne.. Cedric kommer svansviftande ut genom dörren..
Så här trött blir man av kärleksbestyr.. Lova somnar nästan innan hon hunnit lägga ner huvudet..

Ha en bra fortsättning på veckan!
Madelene


2 kommentarer:

Lisbet sa...

Vilken svårflörtad dam med en sån tjusig kille hemma.

Kennel Zelzany sa...

Åh hoppas det blir en parning dom är ett vackert par. Härliga bilder på alla fina hundar och barn:)!