onsdag 23 oktober 2013

Västlig träff

Hej!!

Några bilder från träffen i Vara som jag var på i söndags.. För ovanlighetens skull - inga egna hundar med för min del. Men då de löper så är det ju lika bra att de stannar hemma.. Jag hade ju kaninen i bilburen istället.. ;-) Den som fanns med i föregående bloggning..

Bilderna blev väl sådär.. jag får finslipa fotografering av hundar inomhus.. Men här är några i alla fall.. Vilken trevlig lokal! En sådan skulle man vilja ha inom närmare räckhåll.. 

 Fina flickor!
 Söte killen Ozzy
 Finkillen!!
 Så lilla Alice - Maxfield Joyce som hunnit bli sex månader!
 Öva lite på att springa i vänstervarv, det är aldrig fel..
 Alice.. långa ben i den här åldern.. :-)
Roligast att busa med varandra!
 Alice och Rut

 Alice och Rut
Mer Alice och Rut

Tack för en trevlig dag tjejer!! Det gör vi om tycker jag!!

Önskar alla en fin vecka!!
Madelene

Inga kommentarer: