måndag 10 juni 2013

Ensam liten tjej


Hej!!

Första dagen utan syskon för Joyce.. och natten med för den delen. Jag plockade bort valphagen på övervåningen igår och tänkte att köket kunde vara en bra plats för lilla fröken.. Men inte vill hon vara där inte - hon vill såklart vara alla andra. Det är ju så tråkigt i köket!!
Det finns så mycket att upptäcka och att vara med om..
Barnen är alltid roliga att hälsa på!! Nellie..
 Jag saknar mina syskon men det finns några andra också.. Tintin är kul - han kan springa jättefort!!
Det kan jag med.. Tintin tycker nog att det är spännande att träffa mig för han kommer tillbaka gång på gång..
 Ritza har så långa ben.. jag måste bita i hennes fötter!

 Mmmm.. den där vill jag gärna lära känna.. hon luktar så gott!
 Den lurviga tanten har ett sånt vackert leende.. jag får henne att le gång på gång..  ;-)
 Undrar varför hon är sur??
 Jag har upptäckt att Ritza har halsskinn som går att dra i..
Efter alla upptäckter... så blir jag så trött!!

Ha det så gott!
Madelene

Inga kommentarer: