lördag 29 juni 2013

Lite bus

Hej!

På ön hade vi Rörödagen denna lördag. Den återkommande begivenheten brukar alltid vara solig! Men i år så verkade det som om vädrets makter ville annorlunda. Regn och blåst men också varvat med sol blev det. Jag undrar om hoppborgen gjorde egna hopp i blåsten? Det är idrottsföreningen som står för arrangemanget och har ett flertal lotterier samt en boule tävling. Jag tog en lott.. och döm om min förvåning när yngsta dottern Nellie kommer hem och ropar: "mamma du vann!!".. Jag är den sorten som kommer nära vinnaren men i stort sett bara så.. Så det var inte utan att jag torkade en tår när hon räckte fram vinsten - en fin mini Ipad! Den kommer väl till pass när datorn används av barnen..

Ann-Sofie och Barbro har skickat bilder på sitt hundgäng!! Tack så mycket!!

 Alice som nu hunnit bli 11 veckor drygt

Alice med lillhusse!
 Alice

 Minsta lillhusse och minsta hunden!! <3 <3

Gloria, Alice, Ozzy och Zelia busar!! Alla vill vara med och leka! :-)
Tack igen för härliga bilder!!

Önskar er alla en skön fortsättning på helgen!
Madelene

Inga kommentarer: