fredag 28 december 2012

Mellandagar

Hej!

Allt går i vilans tecken så här mellan jul och nyår.
Vi väntar gäster i nästa vecka och så har vi årets begivenhet:
MyDOG!! Det ser vi fram emot mycket..
Fick för mig att skicka efter lite tyg.. Jag är INTE sorten som sitter och syr.. fick nog i mig det sedan barnsben - då min far var skräddare - att det skulle man inte syssla med om man kunde slippa..
Nej, tygerna tänkte jag ha som fotobakgrunder.. få se om vi riggar upp något av dem dagar som följer.. Jag är nöjd. Ett par bilder från soffan..  ;-)
 
Elina med vår knähund..
Lova vill också vara med!

Ha en god fortsättning!!
Madelene


3 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Njut av lugnet! Snart är det helg igen..........

HaSaTy Field Spaniel sa...

Fortsatt god romjul til dere alle!
Så ikke bildet av Lova :(

Lena & tussarna sa...

God fortsättning!
Alltid lika roligt att titta in här och se alla fina bilder :-)