söndag 2 december 2012

1:a advent

Hej!

Första advent och vi vaknar upp till en riktigt kall skärgårdsö med is i viken!! Vad fort vädret kan ändra sig!! Soligt blev det också.. härligt! :-)
Tintin.. jag kan inte säga annat att vår katt är en cool katt!! Jag har aldrig förut haft en katt som tycker att det är helt ok att ha en tomteluva på sig!! En riktig minikatt är han!! Kanske mindre än hälften så stor som en normal katt i storleken. Man kan undra varför?? Men väldigt härlig är han!! Trivs med hundar och barn på alla sätt.

Det blev några bilder på promenade idag - tagna av Elina.. men bilderna har inte hunnit komma till mig ännu - så jag kollar lite i arkivet igen!
Tomtenissar från förr!! De är väl underbara!!! Vi hade förmånen att få ha två valpkullar i stort sett på samma gång året 2005. Så småvalpar fick vara med tomtenissarna vid granen!! De vuxna hundarna är från vänster Fanny, Frosty och Molly
Amelia har Dexter och Nellie har Irma
Elina med Enya
Jag, Nellie och Irma.. om jag minns rätt så är Irma och Enya fyra veckor på de här bilderna.

Det dröjer ännu ett tag innan julgranen kommer in hos Rybergs.. men visst var det härliga bilder?

Ha en underbar decembervecka!!
Madelene



2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Jättefina bilder!

Anonym sa...

Fina bilder!
Söt "Lussekatt" ni har:)
/Fixa me matte