måndag 20 augusti 2012

Hundbad - min version

Hej!!

Det var inga sommargäster på udden idag.. så vad passar bättre än att passa på och låta hundarna få njuta glada bad?! Det blir skillnad på bilder och bilder.. som ni kommer att få se.. Här är min version av det hela..
Ida och Ritza

Hej hopp!! Ritza och Lova..
Kliver i lite försiktigt ibland..

Nellie som badar med hundarna..

Ida och Ritza

När jag frågade tant Frosty om inte hon ville bada hon med.. så visade hon med önskvärd tydlighet att "nehej, det vill jag INTE" och satte sig bestämt lite otillgängligt till ifall nu matte skulle få för sig att försöka få ut henne ändå..
Under nyponbusken kan man också hålla sig undan..

Du tar inte med mig till badet va, matte?
Nypon
Hundarna
Elina fotograferar ur sitt perspektiv..

Ha en fortsatt bra dag!!
Madelene