lördag 4 augusti 2012

Bad

Hej!

Nästan en vecka har gått och vi är mitt uppe i helgen. Nils har hunnit ha sina första arbetsdagar efter semestern.. Elina är flitig med sin kamera och jag får låna bilder! Tack Elina!!

Lukas ville simma med en hund.. och då fick han ta den simgladaste av dem alla.. LOVA förstås. Men hon ville inte bada utan hundkompisar utan drog i kopplet för att få gå hem.. Två badsugna kompisar hoppade jämfota på verandan och jag hjälpte dem lite och ställde grinden på glänt.

Lite bad och lite bus!


Jag vet inte vem som gillar att bada mest.. Lukas eller hundarna??

Ritza tycker nu att det rä fullkomligt normalt att vara i vatten!

Full fart!

Ida och Ritza

Öronflax med Ida

Ahh... en liten whipp kan man nog svälja..

Fina..

Sista bilden är från idag! Linn har lite morgonmys med Ritza!

Ha en underbar söndag!
Madelene


4 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Mysiga hundar och ungar!

Lena & tussarna sa...

Mysigt med havet precis utanför dörren, sommartid ;-)

Lev idag sa...

Mysigt med en whippet som gillar att bada - det gjorde aldrig mina!

Lisbet sa...

Härliga badbilder.