onsdag 18 april 2012

Kamerastrul

Hej!

Våren går med långsamma steg, även här på ön men visst går det framåt. Vårtecken som består oavsett väder är ju att barnen börjar sälja majblommor! Så igår var det dags för det. Jag har TRE som säljer.. De är så ivriga och duktiga med sin försäljning.

En sak som påverkar mitt bloggande starkt är att kameran fortsätter att krångla.. Den började göra det i slutet av februari men så plötsligt fungerade den igen. Nu är det tydligen dags igen för den att lägga av - den fastnar i en inställning och kan inte ändra fokus.
Oh.. jag måste säga att jag inte är nöjd med min Canon Powershot G12!! Den är svår att förstå sig på och så nu då upprepade teknikproblem. Nu ska jag packa in den väl i en liten låda och skicka tillbaka den till försäljaren Pixmania.. i Frankrike.. Får se hur lång tid den är på semester denna gång.

Det vore därför väldigt bra att du som läser bloggen bidrar med lite bilder till inlägg!
Vi gillar fieldar från alla kennlar så alla bilder är välkomna förstås. SKICKA BILDER! :-)
Den sista bilden innan kameran plockas ihop.. Ritza som tar en vilopaus i solen på favoritfällen.
Ha det så bra!
Madelene

3 kommentarer:

Ylva o Cliff sa...

Det ser skönt ut!

Lena & Tussarna sa...

Stackare att vara utan kamera är inte lätt!
Du kanske kan muta Amelia lite så att du får låna hennes när hon inte är hemma ;-)

Lisbet sa...

Tråkigt att kameran krånglar, sista bilden var iaf fin.