lördag 7 april 2012

Glad Påsk

Glad Påsk till er alla!!

För mig har klockan precis passerat midnatt och långfredagen gått över i påskafton!
Har min kära syster här på besök och i morgon kommer även min bror och svägerska!! Det gillar vi mycket!! Det är roligt att sitta ner och prata om dåtid och nutid och för den delen - framtid!

Jag vill gärna börja med de fina påskbilderna som vi fått från Hasse!!
Det är Maxfield Fiona - Jonna förstås!


Det ser ut som om Jonna spanar in något gott! Måhänad påskgodis?
Söta Jonna!! Tack för fina påskbilder!!
Så här såg det ut i mitt kök idag:

Ritza och Ida på kökssoffan
Du och jag Ida..
Sötisar!! Ida somnar gott fast jag står bredvid med kameran.. när hon var valp så var hon enormt intresserad av kameran!! Ritza vill gärna hålla koll på mig!
Ritza!!
Ritza fnattar sitt ben.. hon kan samtidigt inte låta bli att vara nyfiken på mig och kameran..

Provar på att lägga in en liten film!

 
Ha en underbar dag!
Madelene

3 kommentarer:

Anki och tjejerna sa...

Glad Påsk till er med :D Hon är allt en liten läckerbit Ritza.
Ida får ju tvunget vila upp sig efter allt lek och stoj med den lilla söta :D

Lisbet sa...

Ida och Ritza verkar ha blivit riktiga vänner.

Anonym sa...

Glad påsk!
önskar Fixa med tvåbenta