fredag 1 juli 2011

Redan juli

Hej!!

Det var med viss förvåning som jag tittade i almanackan idag.. plötsligt är det redan juli!! Hur gick det till? Det var ju nyss skolasvslutning ju.. Men men.. sommar är det ju och det älskar vi!
Det skulle regna i dag sa "dom" det vill säga meteorologerna i TV.. Fast på morgonen såg det mest ut som om det kommit tre droppar regn under natten.. så var det strålande sol redan från start!! Härligt!!
Här kommer några bilder:


Pyttesmå flyktiga sommarmoln.. är ok!!


Tre små gummor skulle gå en gång.. med hundarna uppå Rörö..


OJ vad Ida får fart när hon ser matte!!! Elina får hålla emot allt hon kan..


Linn har fielddamerna Irma och Frosty


Linn, Nellie och Elina med alla hundarna


Godingar!!


Härliga färger i denna bilden.. jag jobbar fortfrande på att lära mig få ut det mesta av kameran..

Ha en underbar helg!!
Madelene



4 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Jag tycker att du lyckas rätt bra!
Tiden går lite för fort........

Ylva o Cliff sa...

Vilken härlig stor familj ni har!

Leif sa...

Det verkar härligt på västkusten. Synd att det är så långt bort - jag skull väldans gärna busa med er! Voff från Nelson

Lisbet sa...

Härliga bilder.