fredag 12 juni 2020

Största överraskningen!

Hej!!

Jag har fått världens otroligaste överraskning!!
Vi åkte till Maria och Liz för att hämta hem Zaffran.. Åtta veckor som duktig mamma till ända.
Ni som känner mig vet att jag gillar svart.. så när den här lilla tjejen föddes - Zaffran dotter - så var hon en självklar favorit. Jag visste ju tidigt att hon var tingad till en av Marias vänner..
Elina frågade en dag.. vad skulle du kallat valpen om den var din?
Jag svarade: Sota passar väl fint!?
Världens sötaste!!

Så vi skulle fira att Zaffran nu skulle resa hem och Elina hade tagit med sig en tårta.. Liz bad mig öppna och då läser jag helt oförstående "Sota"..
Det tar ett ögonblick innan jag förstår... tårarna börjar rinna!!
WOW!!! Elina har gett mig världens finaste gåva!! Tillsammans med Maria och Liz så kommer jag att äga denna fina lilla tjej!! WOW!!!
En liten svart Sota flyttar till Rörö!!

 Tårarna rinner - på oss alla!! Lycka!!
 Nellie med valpar


Två nallebjörnar och Maria!!
 Syster och bror - de båda helfärgade. Sota och Boo-Boo!!
 Zaffran får alltså inte helt ledigt från att vara mamma.. Men annars helt nöjd med att nu få resa hem!
Jag tror att hon uppskattade att en följde med henne!

Elinas fina bilder:



 
Söta Sota!!
Wolftraze Of Zarek Salty Is My Sign "Sota" åtta veckor!!

STORT TACK!!!! Vilken överraskning!!
Välkommen vackra lilla vän!

Madelene



Inga kommentarer: