onsdag 3 juni 2020

Juni

Hej!!

Vår vackra Juni fyller sex år den 2 juni!! GRATTIS till henne och hennes syskon!! 







Juni njuter av badet!!
 
Navi ville först inte kliva ner i vattnet.. så jag släppte henne lös.. När jag och Juni klev i så blev Navi så lycklig och whippetsprang i viken - lycka!!
Men det visade sig att hon skadat sig någostans.. vet inte var - men kanske en vass sten eller på ostron.. hur som helst så resulterade det i ett besök på Anicura Västra Djursjukhuset.
Snabb inläggning - med liten operation som följd. Alltså några stygn..
Navi tycker så synd om sig själv och jag håller med henne! Lilla pluttan!!

 Rädda mig matte!! Så trött så trött.. la huvudet i min hand och slöt ögonen..

Inte så stort som väl är.. men lampskärm och antibiotika.. stygntagning om 10-14 dagar

Ha det gott och var rädda om er!!
Madelene

Inga kommentarer: