lördag 14 juli 2018

Torka

Hej!!

Elina fick med mig på en riktig solskenspromenad - mitt på dagen!
Jag brukar välja att gå ut tidigt eller sent.. Så nog blev vi varma alltid.
Torkan börjar nu sätta sina spår även på ön.. Brunbränt och torrt.. Ljungen börjar att blomma - men den kanske kommer att torka innan den helt kommer i blom.
Mobilbilder - så kvaliteten på bilderna är väl sådär.
 Unghästarna som betar i naturreservatet

 Elina tar med sig unghundarna på en simtur i den långgrunda viken

 Spännande med får!

 Blåbärsriset har redan bytt till höstfärg.. fast det matchar Zaffran rätt bra
 Hallå!! Attention!! Ingen tittar på fotografen..
 Jodå!! Jag vill vara med!
 Zelda
 Hästflocken har förflyttat sig upp på toppen av berget och jag förstår varför - enda platsen som det fläktar lite

Elina och Zaffran hälsar på hästen

Ritza som kollar på fotboll.. *not*

 Dogsen softar i soffan
 Galen selfie på Ritza!! Tack Grim!!!
 Laser och Enzo i skuggan! Tack Linda!!
Nässla!! Tack Christin!!

Alfons!! Bär sin 15 åriga ålder med stil!! Tack Signe Marit!!

Ha det så gott!
Madelene

Inga kommentarer: