fredag 18 mars 2016

Välkommen hem!

Hej!!

 Så är det fredag igen! Den dimmiga morgonen byttes ut mot en strålande solskensdag! Underbart! Jag uppgraderade mig till progressiva glasögon igår.. och det går förvånansvärt bra att bära dem - men samtidigt är de lite konstiga! Ovant med begränsat synfält.. Så såg dessa dagarna ut.
 Vi har fått några bilder på mailen! Tack så mycket!
 Stilige Maxfield Lex "Ludde"!!
 Ludde!! Tack Kjersti!!
 Finaste Laser!!

 Laser välkomnar husse!!! Han har allt en del likheter med sin mor.. titta lite längre ner i bloggen!
Kärlek till husse!! Tack för bilder Linda!!

 Konrad ute i vårsolen - undrar varför matte inte vill att han ska gräva fina djupa hål i gräsmattan!! Tack Eva!
Kvicken som solbadar!! Tack Eleonor!!

Några egna bilder!
 Ritza som är dräktig på dygn 41

Finaste Ritza!!

Så har jag samlat på mig några mobilbilder.. kvalitén är rätt usel.. men viss charm har de.
 Mitt gäng!

 Ida som myser i badrocken efter duschen! :)

Nils blir välkomnad av hundarna efter en vecka iväg på jobb!!

 Ida trycker sig mot husse med allt hon har!! Hundkram!!
 Mera Idakram!

Liljas tur!!


 Lilla Lilja!
Nöjd liten hund!! Nöjd husse!! :)

Skön fredag till er alla!!
Madelene

1 kommentar:

Lillian "sognafaret" sa...

Riktig trivelig gjeng du har!