lördag 14 februari 2015

Lördag

Hej!!

Lördagskväll.. väntar på att ännu en kväll med melodifestival vid TV:n ska börja..
Ludde och Laser ska på utställning i morgon!!
Lycka till på premiären säger vi!!

 Lystra med sin gård i bakgrunden! Så vackert ni bor!
 Lexi! Härligt med snö!!
 Nybadad Laser inför utställningen.
 Lego soffmyser!
 Kvicken!!

TACK för bildlånet Eivor, Helena, Linda, Jeanette och Eleonor!

 Det är Alla Hjärtans dag idag - och min man gav mig vackra blommor och god choklad!!
Själv tänkte jag unna mig ett armband.. det kom på posten lagom till denna helg..

Jag gillade färgkombinationen mycket!

Funderar på att uppgradera det vanliga badkaret till ett sånt här..
Fast med fasta ben - höj och sänkbart blir så mycket dyrare..
Det skulle kännas bra för ryggen att få upp hundarna en bit från golvet när man badar dem.
Någon som har testat denna sortens hundbadkar? Finns i andra färger.. så som grå.. ;)
 


Önskar er alla en fortsatt skön lördag och en fin söndag!!
Madelene

Inga kommentarer: