torsdag 11 juli 2013

En ny vän..

Hej!

Det är en del på gång.. i semestertider - även hos oss på ön. Nils och barnen målar på huset, fixar med båten.. Jag var iväg med tjejerna som skulle till frisören.. Så hämtade jag min nya lilla vän.. Jag hoppas innerligt att vi blir vänner i alla fall.. Jag och lilla minstingen Nikon D3200!! Jag blev ju aldrig riktigt god vän med Canon Powershot G12... så nu hoppas jag verkligen på denna nya lilla röda sak. Jo såklart valde jag en färgglad RÖD när man kan välja bort en vanlig svart! ;-) Kamera alltså.

Men det tar nog ett tag innan jag kommer igång!
Tur att jag har valpköpare som fotograferar!
Här kommer ett par goa valpar!!

Maxfield Jennica - Doris trivs i skogen! Tack Johannes och Sabina

Max älskar leksaker.. och annat att tugga på!! Tack Nina och Petter!

Önskar er alla en fortsatt skön vecka!
Madelene

Inga kommentarer: