torsdag 2 februari 2012

Hundar förstås och lite till

Hej!!
Ännu en dag med solsken och kyla - vackert är det!! Fast temperaturen kryper ner en bit för varje dag som går.. Jag är ingen vintermänniska egenligen utan uppskattar sol och värme - men undantag kan göras för soliga krispiga vinterdagar som denna..
Amelia var hemma idag och behövde lite frisk luft.. så hon är med och det är hennes bilder i bloggen idag. Tack för dem Amelia.

Några busbilder som visar spelet mellan hundarna i gänget.. De har så roliga miner ibland.

Bus!!

Mera bus! Kom igen nu då!!!
Vov!!
Frosty provar Back on Tracks täcket och det passar henne bättre än Hurrta täcket.. Fast det är ändå några detaljer som jag skulle gjort annorlunda - om jag varit designer av hundtäcken..  ;-)
Är man 11 år gammal - och hund - så är det skönt med ett värmande täcke på en kylig dag som denna..

Vackra Misa

Frosty, Irma och så Ida

Irma

Ida

Så till kvällens tilldragelse.. Barnen på Rörö skola hade klassfest!! Självklart ville barnen ha maskerad!! Inte är det några ljuva prinsessor eller älvor som de ska vara utklädda till utan förstås:
monster eller som mitt lilla gäng: vampyrer!! Se hur ruskiga de blev!!

Nellie, Linn och Lukas presis inann klassfesten började.. Det var Amelia och Elina som målat de yngre och jag tror alla fem hade lika roligt!!

Hoppas du kan sova gott efter denna bild!!
En skön fredag och helg önskar vi er!
Madelene


2 kommentarer:

Lena & tussarna sa...

härliga bilder. har också funderat på att köpa back on track täcket men jag tycker den är så lång därbak, tänker på när dom ska göra tvåan om inte täcket är i vägen då..

Lisbet sa...

Fin vinterdag ni verkar haft. När jag ser dina fina bilder på hundarna i rörelse så skulle jag vilja ha en ny kamera.