måndag 15 juli 2024

Mina bilder skiftet juni/juli

 Hej!!

Nu har jag samlat på mig en del bilder - så därför bjuder jag på flera inlägg i rad.
Först ut är SKK utställningen i Borås - där jag själv visade Sota, Nellie visade Timja, Sara visade Eddie och Elina visade Jade.  

Finaste Eddie!! Om man tittar lite till höger så kom Wilma med i det grå tältet!! Något som jag upptäckte i efterhand. 

Fina Eddie som fick excellent och placerades som fjärde hane i öppenklass. 

Timja fick även hon ett excellent med fin kritik 

Jade

En av sommarens vackra solnedgångar

Tyson och Tore


Sandra och Elina laddar inför den långa resan till norra Sverige och utställning i Oulo i Finland


Lilla söta Fröken

Tyson


Gulliga brorson Tore och Tyson

Så kom Nellie för att hjälpa till som hundvakt när vi ska resa på en liten minisemester!! 


Med på resan var Tyson som skulle få möta sin nya familj

Han accepterade väldigt väl att åka husbil och att bära sele och bilbälte

I gröngräset i Tvååker

Så blev Tyson hämtad av sin nya familj!! Lycka till med goa killen familjen Vejklint!! 

Ha det så gott! 
Madelene 

Inga kommentarer: