torsdag 7 november 2019

Höstlov halloween frihet

 Hej!

Halloween och höstlov samt allhelgonahelg har passerat med välbehövlig ledighet!!
Här njuter vi lite frihet - för fåren har rest hem!!
Nu kan hundarna äntligen njuta av fritt spring. Jag med!! Jag blir glad av att se hundarnas lycka!
Mobilbilder så jag hoppas att ni ursäktar bristande kvalitet!



 Zelda
 Nonno och Juni

 Juni

 Zelda älskar att apportera i vatten





 
 En annan dag.. efter regn..

 Bäst att hålla tungan rätt i mun när man springer över stenar!!




 Juni och Navi
 Nonno
 Full fart i trollskogen

 Barnen har alltid älskat att klättra och leka i vår lilla talldunge

 Jason och Nonno




 Jason och Navi
 Jason och jag provar att klä ut Navi..

 Får man lite godis så är det helt ok! De andra hundarna kikar avundsjukt på bakom grinden..

 Tittut!

 Mys
 Mycket värme och kärlek. Jamie och Navi

 Navi väljer Elinas gäng på promenaden..
 Mina fina!
 När man mött husse i hamnen och han inte följde med hem!!!
Nonno saknar..

Så några bilder från er..
 Dobbie på fjället
 Dobbie!! Tack Per!!
 Fnizza föredrar bädden.. i bädden!! Tack Peter och Anne!!
Kvicken kan softa.. Tack Eleonor!!

Ha det så gott!
Madelene


Inga kommentarer: