måndag 28 mars 2016

Annandag påsk

Hej!!

Det har varit skönt med långhelg.. men det har känns som om det är vanlig söndag idag - lite märkligt att det då är tisdag i morgon redan! Plus att vi nu har sommartid. Det är hundarna som påverkas mest av sommartiden.. Frosty och Fabio och delvis Ritza är väldigt tidsstyrda och vet när det är matdags.. Ritza stirrar på mig, Frosty småskäller och puttar på mig, Fabio stirrar och lägger sitt stora huvud i mitt knä.. En hel timmes skillnad gör rätt mycket för dem.
 Fina Leffe!! Tack för bilden Susanne!

 Ozzy och Gloria!! Tack Ann-Sofie för bilden!
 Lystra softar i solskenet! Tack Eivor!!

Jag var ute med min lilla ärta.. :)
 Det går fint att dölja en rund mage med en stor tröja..


 Mmmm.. så mycket goda dofter.. Men matte låter mig inte äta gåsskit.. Flockar med grågäss kommer upp och betar mellan husen. De lämnar stora och många lämningar efter sig..

Min fina Ritza!

Önskar er alla en bra fortsättning på veckan!
Madelene

Inga kommentarer: